עיתונות אזרחית צריכה אתכם

"תורת הגזע 2030"

Share
IMG_20210407_191714_477
ימים
שעות
דקות
שניות
07.04.2021 | 19:37
 ניצן דגן | צוות עיתונות אזרחית 
קרדיט תמונת שער : ולדה שימנובסקי.

 

רובנו זוכרים משיעורי היסטוריה את נושא "תורת הגזע" בהקשר לנאציזם.
אותה תורה שכתב עליה היטלר בספרו "מיין קאמפף" והיוותה כבסיס לפעולות הנאציזם.
תורת הגזע של הנאציזים דיברה על הגזע הארי שעומד לפני כל הגזעים. בראש הגזע הארי היו הגרמנים אך גם עמי מערב וצפון אירופה (אוסטרים, נורדים, סקנדינבים).
לפי היטלר הגזע העליון, גזע הארים הוא זה שיוצר את כל התרבות האנושית, המדע, האמנות והטכנולוגיה. לדבריו הגזע העליון נעלה מבחינה שכלית, רוחנית ופיזית ולכן הם אלו שצריכים לשלוט על שאר העמים והגזעים.
מתחת לגזע הארי- יוצרי התרבות, יש את הגזע הסלאבי- נשאי התרבות (שבעיקר מאכלס את מזרח אירופה: פולנים, רוסים, צ'כים, אוקראינים). לפי היטלר אלו עמים נחותים יותר שנועדו לשרת את הגזע העליון, מכיוון שאינם יוצרים, אלא רק מחקים את הגזע הארי.
ישנם גם את הגזעים הנחותים שלא זכאים להתקיים בחברה ארית טהורה ותקינה- שחורים, צוענים, אסיאתיים וכד'.
ובתחתית רשימת הגזעים נמצא הגזע השמי (היהודים). לפי היטלר זה אפילו לא גזע, אלא הוא הגדיר אותם/נו כתת גזע.
לפי היטלר הגזע השמי/ היהודים הם מחריבי תרבות. כל תכונותיהם שליליות והם חותרים כל העת להרוס את הסדר הגזעי הטבעי ואת התרבות האנושית כולה.
לדבריו כל מה שהגזע השמי נוגע בו מתנוון והוא מהווה סכנה לקיום האנושות. לכן היטלר קבע שיש להשמיד את הגזע הזה.

למעשה היטלר לא היה הראשון שדיבר על תורת הגזע, אך כן היה הראשון שעשה בה שימוש בצורה כזו בוטה.
כבר במאה ה17 היו דיבורים וטקסטים מתוך הקהילה המדעית על התקיימות חמישה גזעים עיקריים בעולם. תיאוריות נוספות קמו לתחיה במאה ה19 ונפוצו רבות גם אחרי מלחמת העולם הראשונה.

היום נהוג לחשוב שאנו נמצאים בתקופה של שוויון ונאורות מחשבה. הפוליטיקלי קורקט השתלט במידה רבה על השיח, בעיקר מכיוון הליברלים, כך שאדם המדבר על תורת הגזע או על גזעים, יכול להיחשב בקלות כגזען חשוך.
ישנה נטייה לחשוב שאחרי הנאציזם ובתקופה זו, נפטרנו מהגזענות ומהדיבורים על גזעים נעלים או נחותים. וישנה תפיסה כאילו האנושות לא תאפשר לדברים כאלו לחזור ולהישנות.

אך האם באמת "תורת הגזע" שייכת לעבר? או שמא היא עדיין כאן?

נניח בצד לתופעות גזעניות סביב העולם שלרוב גם מקבלות ביקורת קשה ומתוייגות כגזענות ונבחן לרגע את העתיד לבוא בתחום המדע, הרפואה ותרבות הפופ (הפופולרית). התבוננות על דברים אלו מראה לנו שיש קווים מקבילים ומדאיגים בין העתיד לבוא בהיבט ההתפתחות הטכנולוגית, לבין תורת הגזע של הנאציזם.

נתחיל את ההתבוננות אל העתיד, איך לא, דרך חיסוני הקורונה.
רבות דובר על אותם חיסוני mRNA ועל ההבטחה הרבה שהם טומנים בחובם.
ישנו נרטיב המציג את הטכנולוגיה הזו כפתרון למחלות חשוכות מרפא, דוגמת מחלת הסרטן. ונאמר שבאמצעות טכנולוגיית החיסונים החדשה ניתן יהיה לרפא כל מחלה.
אך אם מסתכלים היכן הושקעו הכספים והמחקרים באותה טכנולוגיה לפני הקורונה, רואים שהיה זה דווקא בתעשיית היופי והקוסמטיקה.
ישנם מחקרים רבים בטכנולוגיה הזו שבדקו שימוש בטכנולוגיית ה mRNA לשנות מראה, יותר ממחקרים שבדקו שימוש לצרכי בריאות.
דבר זה בא בהמשך למחקרים בתחום הDNA הבאים להביא רפואה מותאמת פרטנית.
המשמעות של רפואה פרטנית, היא שמהלידה נבדק הDNA של התינוק, ובהתאם לגנטיקה שלו מותאמים לו חיסונים וטיפולים רפואיים כנדרש.
גם תחום החינוך נע לכיוון של חינוך פרטני. וישנם פיילוטים רבים ומאמרים אין סוף שצופים עתיד של חינוך מותאם אישית על ידי בינה מלאכותית.
הכוונה היא שלמעשה בינה מלאכותית תדע לאבחן ילד ולהתאים לו בהתאם ליכולות, לחוזקות ולחולשות שלו את הלימודים המתאימים לו. למעשה כל חייו של ילד ינותבו בהתאם לאיבחונים מוקדמים, אל עבר תעסוקה ועתיד הנקבע מראש על ידי בינה מלאכותית.

לאחרונה התבשרנו שבמכון ויצמן הצליחו לגדל עכברים ברחם מלאכותי. דבר זה מאוד מזכיר את שדות בני האדם שמגודלים בצורה מלאכותית בסרט "המטריקס". כשמצרפים את ההצלחה הזו אל חקר הDNA מבינים שבעתיד הקרוב, זוג הורים/ הורה יחידני או אפילו הממשלה, יוכלו לבחור איזה ילד הם רוצים, לרבות צבע עור, מראה כללי ואף אמונות וחוזקות נפשיות.
כבר היום חקר הDNA מפותח מאוד וחוקרים רבים מאמינים שניתן "להנדס" ילד לפי בחירה מראש.

כשמצרפים לזה את תרבות הפופ והפרסומות הרבות עם תרבות הרשתות החברתיות, לא קשה להבין מה יהיה המראה אותו ההורים ירצו עבור ילדיהם.
ניתן לראות איך היום ילדים ונוער הנמצאים ברשתות החברתיות חווים הרבה קשיים בנוגע למראה שלהם אל מול מודל היופי שנמצא היום בכל פינה בתקשורת ובפרסומות השונות. הקשיים מתבטאים בדיכאונות ובניסיונות להידמות למודל יופי כמעט ובלתי מושג.
ישנה עלייה מדאיגה בהתאבדויות של בני נוער על הרקע הזה, לצד עלייה גדולה בבני נוער ההולכים לבצע ניתוחים פלסטיים וניתוחי יופי וקוסמטיקה שונים.
על רקע זה ניתן בהחלט להניח שבעתיד הקרוב, כשיוצע לבני האדם לטפל במראה שלהם באמצעות מניפולציות גנטיות, יהיו רבים שירוצו לבצע זאת.
ניתן גם לדמיין שבעתיד כשאדם יבוא להתחסן בחיסון mRNA לקורונה או למגפה חדשה, יוצע לו בתוספת מחיר לשנות את צבע שערו ו/או עיניו.

אני מקווה שעד השלב הזה התחלתם לראות את התמונה הגדולה שהעשור הקרוב יביא עמו ואת ההקבלה לאותה תורת גזע.
למעשה שעתידו של אדם נקבע מראש על ידי בדיקת DNA, או יותר מכך, כשאדם מיוצר מראש לפי גזע מסוים (מראה ויכולות), יש בזה הגשמה של אותה תורת הגזע שגם הנאצים דיברו עליה.

שאנחנו יודעים מי הן האליטות שמושכות בחוטים ודוחפות את העתיד הטכנולוגי הזה, בהחלט ניתן לדמיין איך מבצעים השבחות של הגזע האנושי שיותאם לתפיסה שלהן. כמובן שאחד הדברים הראשונים עליהם יעבדו בהשבחה זו, הוא נושא הצייתנות והאמון העיוור בממסד, החל מהחינוך אך גם על ידי מציאת הגן המתאים לכך.

ישנם הרבה מחקרים בתחום הDNA ומי שמעוניין ללמוד על כך יותר ממוזמן לעשות זאת ולהבין מדוע העתיד אותו תיארתי פה קרוב מתמיד.

לטעמי, הכיוון הטכנולוגי והחינוכי שהעולם הולך אליו הוא המשך ישיר לתורת הגזע עליה היטלר דיבר.
מעבר לכך, האג'נדות הברורות של האליטות בתחום החינוך והרפואה, באות בניגוד רב למהות שלנו כבני אדם.
אג'נדות אלו חורצות את גורל הפרט ובאות "לשחק את אלוהים", בכך שהן מתעסקות באבני הבניין של הגוף האנושי, החומר הגנטי שלנו (ה-DNA). אך גם בכך שאינן מתירות לאדם לבחור את גורלו ואת תחום חייו ועיסוקו.
עצם זה שבינה מלאכותית תעצב את חייו של הפרט גנטית וחינוכית, מרגע הלידה ועד מותו,  לא יאפשר לאדם להחליט בצורה חופשית על גורלו.
אני מאמין שיש בנו הרבה יותר מרק מראה או חינוך. ישנם אין סוף סיפורים על אנשים שנולדו בצורה מסוימת ולסביבה מסוימת ובמהלך חייהם הם ביצעו בחירה, ששינתה את חייהם והביאה אותם להגשמה עצמית כנגד כל הסיכויים.
האג'נדות הפרטניות בהכרח יביאו ליצירת אנושות חד גוונית וצייתנית. בניגוד למהות שלנו כיצור רב גווני, יצירתי שיכול לבחור על חייו בכל עת ולהגשים עצמו במגוון דרכים אין סופיות.
כולי תקווה שנשכיל ונמנע את ההתערבות הזו ברצון הבורא ובגורל הפרטני שלנו כיחידים וגם כחברה אנושית תקינה ומגוונת.

 


 

תורת הגזע בויקיפדיה:
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%AA_%D7%94%D7%92%D7%96%D7%A2

לקריאה על העתיד הפרטני בהיבט הבינה המלאכותית ניתן למצוא חומר רב בלינק הנ"ל:
http://www3.weforum.org/docs/Unlocking_Technology_for_the_Global_Goals.pdf

על הקשר בין טכנולוגיית הMRNA של חיסוני הקורונה ותעשיית היופי:
https://www.cosmeticsandtoiletries.com/research/chemistry/A-New-Code-for-Skin-Care-RNAi-to-Rewrite-Cosmetics-Part-I-457827813.html

https://www.researchgate.net/publication/259626108_Use_of_small_RNA_as_antiaging_cosmeceuticals
https://www.sciencedirect.com/topics/chemistry/skin-whitening
https://horizon-magazine.eu/article/algae-fungi-and-bacteria-set-give-beauty-sector-facelift.html
https://in.finance.yahoo.com/news/global-mrna-vaccine-therapeutics-market-092400167.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAIgQSlwxoIBi8eAka-TZIIl-O3-9IwXHF_67s5lss584XQ1yWAGuYuHpD5Z4ujb4FuZPeOO-Lh-oB8cqmrK2x9Xkzol_0nS0YOWze0eatLrZJLB-_rX36iatZfMp0B2HJA34TIP1q1xpXkP1Ez0b9Tfp6uGarAtEj-7qOIHKFRc_
https://www.mdpi.com/2079-9284/7/2/36/htm

 

אנחנו זקוקים לתמיכה שלך.

שיתופים ותגובות

רישום להתראות בתגובות
Notify of
guest
1 תגובה
הישנים
החדשים אתם דירגתם
Inline Feedbacks
כל התגובות

אנחנו תלויים בכם

תכנים חדשים

תקלה ב8200

תקלה ב8200

חולצו בשלום 4 חטופים מעזה

חולצו בשלום 4 חטופים מעזה

שידור מוצ''ש 1.6.24

שידור מוצ"ש 1.6.24

נשיא אירן נהרג בתאונה - שידור מוצ''ש

נשיא אירן נהרג בתאונה – שידור מוצ"ש

חמאס מנצחים את ישראל - שידור מוצ''ש

חמאס מנצחים את ישראל – שידור מוצ"ש

סכנות של התפרצות שמש - שידור מוצ''ש

סכנות של התפרצות שמש – שידור מוצ"ש

תוכניות חדשות

תסמונת אהרון חליווה

מתקפה מתואמת בין ישראל לאירן

עיתונות אזרחית צריכה אתכם

חדש בעיתונות אזרחית

כסף לחמאס טבח לישראל

כסף לחמאס טבח לישראל

בעוד כמה ימים אנחנו מציינים את יום העצמאות ה76 של ישראל וזה מזכיר לי עד כמה אנחנו לא עצמאיים בשום דבר מלבד בפנטזיות ובסיסמאות שנזרקות לעברינו מצד כל אותם הגורמים שמונעים את אותה העצמאות מאיתנו. רואים את זה היטב בייחוד במלחמה הנוכחית מול עזה ולא רק דרך יוקר המחיה שהתאגידים מנחיתים עלינו ביומיום.
נגמרה המלחמה בעזה - שידור מוצ''ש

נגמרה המלחמה בעזה – שידור מוצ"ש

במהלך השבוע האחרון ממשלת ישראל ודובר צה''ל הכריזו על סיום החלק העצים של המלחמה בעזה ובכך למעשה לא נותר לנו אלא להבין מכך שהמלחמה בעזה נגמרה בלי להחזיר את כל החטופים ובלי שום ניצחון.
האיום האירני - תעמולה ישראלית

האיום האירני – תעמולה ישראלית

אם תסתכלו ברשתות החיפוש השונות על האיום האירני, אתם תגלו שזה מונח ישן מאוד וכותרת שפוליטיקאים משתמשים בה בכל עונת בחירות כדי להסית את הישראלים לצד זה או אחר במפה הפוליטית. הסתה שפועלת גם לטובת האירנים. כבר עשרות שנים.

ישראל רוצה לתת נשק לעזה

כאילו שחסר נשק בעזה, עכשיו ישראל רוצה לתת עוד נשק לאזרחים ומנהיגים מקומיים בעזה כדי שהם יילחמו נגד החמאס בתקווה שהם יהפכו לבובות של ישראל ביום שאחרי החמאס.
ניסיון פריצה לכנסת - שידור מוצ''ש

ניסיון פריצה לכנסת – שידור מוצ"ש

השבוע מפגינים ניסו לפרוץ למתחם הכנסת ומס' ימים אחר כך מפגינים חדרו לכאורה לשטח המאובטח בבית של נתניהו בקיסריה והדליקו אבוקות.
שידור מוצ'ש - שלטון בינלאומי בעזה

שידור מוצ"ש – ממשל בינלאומי בעזה

כמו שחזינו בתחילת המלחמה, השליטה על עזה תעבור לידיים בינלאומיות כמו עם הנמל האמריקני שנבנה בימים אלה בצפון רצועת עזה. הכל בשלבים ובאיטיות.
מפת אירועי הטבח 7 אוקטובר

מפה עם תיעוד של אירועי הטבח ב-7 באוקטובר

בנינו מפה אינטראקטיבית של כל אירועי יום הטבח לפי מיקומים, מקורות גלויים ועדויות שאנחנו אוספים וממשיכים לאסוף מאנשי בטחון, צבא, משטרה ואזרחים שהשתתפו בקרבות מול מחבלי החמאס שחדרו לתוך ישראל בשבת ההיא.
חדר בריחה ה-7 באוקטובר

חדר בריחה -7 באוקטובר

איך יכול להיות שהאיזור הכי מנוטר בעולם אחרי צפון קוריאה, בו יש את מיטב הטכנולוגיות, המשאבים והאימונים למניעת פיגועים וחדירות של אויבים, התרחש די בקלות אחד האירועים הכי קטסטרופליים בהיסטוריה הישראלית והעולמית?

התוכן ""תורת הגזע 2030"" נוצר בזכות התמיכה שלך.

למען אנושות מיודעת יותר

אנחנו תלויים בכם

דילוג לתוכן